Zuch podczas zdobywania tej sprawności uczy się twórczego myślenia, przewidywania konsekwencji swojego działania, uczy się wygrywać i przegrywać. Uczy się również dbać o swoje rzeczy.

Aby nadal rozwijać zainteresowania zuchów w tej dziedzinie, można wskazać mu sprawność „łamigłowy”.

Przykładowe zadania:

  • Znam reguły przynajmniej 5 gier planszowych.
  • Mam ulubioną grę, nauczyłem grać w nią inne dzieci.
  • Zorganizowałem turniej gier planszowych.
  • Znam stare gry.
  • Wymyśliłem własną grę, jej reguły, wykonałem planszę i potrzebne rekwizyty.
  • Dbam o swoje gry, naprawiłem lub uzupełniłem braki w grze planszowej.
  • Zorganizowałem turniej gier planszowych.

W przypadku braku wystarczającej ilości sprawności w magazynie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 14 dni roboczych.


Rodzaj sprawności: Zuchowe ZHP indywidualne

Sprawność zuchowa indywidualna Mistrz gier planszowych

  • Dodaj Opinię
  • 0,99 zł 2,00 zł
  • Historia ceny

Produkty uzupełniające

Sprawności harcerskie - Scoutbook - programy sprawności ZHP
Sprawności harcerskie - Scoutbook - programy sprawności ZHP
+ 34,90 zł
Przybornik do szycia - do munduru
Igły i nitki - podręczny przybornik do przyszycia sprawności
+ 8,90 zł
Scoutbook Harcerze - czas na grę! - poradnik - system instrumentów metodycznych
Poznaj SIM 2.0! O tym jak zdobywać stopnie, sprawności i tropy - Poradnik dla harcerzy
+ 39,90 zł
  • szt.
    Niedostępny
  • Dostępność:

Zamówienie realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych. 

Darmowa Dostawa od 399 zł! Sprawdź >>

  do 399 zł od 399 zł
Paczkomaty 12,00 zł GRATIS
Kurier InPost 14,00 zł GRATIS
Kurier DPD 16,00 zł GRATIS

Płatność za pobraniem: + 4,00 zł

Woda Góry Las istnieje już ponad 20 lat!

O naszej firmie >>

Dołącz do nas >>

Masz aż 30 dni na zwrot produktu!

Sprawdź jak dokonać zwrotu  >>