​Trop zuchowy Pan Samochodzik - tropy bajkowe

Zdobywanie tropu "Pan Samochodzik" może polegać na poznawaniu na zbiórkach okolicznych galerii, muzeów i ciekawych zabytków, poszukiwaniu lokalnych ciekawostek, legend czy tajemnic, uczestniczeniu w grach terenowych i poszukiwaniu skarbów.
 
Trop "Pan Samochodzik" przeznaczony raczej dla starszych zuchów, które lepiej sobie poradzą z rozwiązywaniem logicznych zagadek i łączeniem faktów.
 

Zadania do wykonania podczas realizacji tropu "Pan Samochodzik":

  1. W kręgu rady zdecydowaliśmy, że wraz z Panem Samochodzikiem chcemy tropić zagadki historyczne.
  2. Poznaliśmy przygody Pana Samochodzika, czytając książki lub oglądając film.
  3. Jeździliśmy wehikułem Pana Samochodzika.
  4. Szukaliśmy skarbu Templariuszy, odwiedziliśmy Wyspę Złoczyńców i Niesamowity Dwór.
  5. Założyliśmy „Księgę strachów”.
  6. Odnaleźliśmy w swojej okolicy zapomniane miejsca historyczne.
  7. Odwiedziliśmy muzeum, skansen, zamek lub inny zabytek.
  8. Założyliśmy Ligę do Walki z Hałasem.
  9. Braliśmy udział w wykopaliskach archeologicznych.
  10. Odszukaliśmy zaginione dzieł sztuki. 
Podczas realizacji tropu Pan Samochodzik zuchy mogą zdobyć również sprawności takie jak: Bajarz/Bajarka, Geoposzukiwacz/Geoposzukiwaczka, Łamigłowa, Miłośnik/Miłośniczka sztuk pięknych, Przewodnik/Przewodniczka po… 

 

Sprawdź również najważniejsze informacje o reformie SIM - zobacz blog wgl.pl

Nowy System Instrumentów Metodycznych (SIM) - reforma w pigułce

Wszystkie najważniejsze informacje na temat nowego systemu instrumentów metodycznych w prostej i przejrzystej formie. Co się zmienia? A co zostaje? Sprawdź sam!

Metodyka Zuchowa w nowym SIM

Nowy System Instrumentów Metodycznych w tej grupie zmienia chyba najmniej, w końcu jednak, po wielu latach gwiazdki zuchowe zostały oficjalnie uznane - do tej pory próżno było szukać odpowiednika stopni harcerskich w poprzednim regulaminie. Sprawdź jak wygląda nowy program gwiazdek, sprawności oraz tropów zuchowych.


Trop zuchowy Pan Samochodzik - bajkowy

  • Dodaj Opinię
  • 2,99 zł
  • Historia ceny

Produkty uzupełniające

Sprawności harcerskie - Scoutbook - programy sprawności ZHP
Sprawności harcerskie - Scoutbook - programy sprawności ZHP
+ 34,90 zł
Przybornik do szycia - do munduru
Igły i nitki - podręczny przybornik do przyszycia sprawności
+ 8,90 zł
Scoutbook Harcerze - czas na grę! - poradnik - system instrumentów metodycznych
Poznaj SIM 2.0! O tym jak zdobywać stopnie, sprawności i tropy - Poradnik dla harcerzy
+ 39,90 zł
  • szt.
  • Dostępność:
    Towar w ofercie sklepu - na indywidualne zamówienie. Wysyłka w 14 dni roboczych.
    Sklep Woda Góry Las dokłada wszelkich starań aby Twoja przesyłka została nadana w ciągu 14 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia

Zamówienie realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych. 

Darmowa Dostawa od 399 zł! Sprawdź >>

  do 399 zł od 399 zł
Paczkomaty 12,00 zł GRATIS
Kurier InPost 14,00 zł GRATIS
Kurier DPD 16,00 zł GRATIS

Płatność za pobraniem: + 4,00 zł

Woda Góry Las istnieje już ponad 20 lat!

O naszej firmie >>

Dołącz do nas >>

Masz aż 30 dni na zwrot produktu!

Sprawdź jak dokonać zwrotu  >>